Produk Kesihatan Semula Jadi - Jika, Apa, Mengapa dan Bagaimana

Produk Kesihatan Semula Jadi - Jika, Apa, Mengapa dan Bagaimana

Jika anda baru kepada kesihatan semula jadi, anda mungkin tertanya-tanya apa produk untuk membeli dan di mana untuk membeli mereka, untuk kualiti yang terbaik dan nilai. Anda akan juga mungkin ingin tahu apa yang mereka boleh lakukan untuk kesihatan anda dan bagaimana untuk mengambil mereka.

Jika anda seorang produk kesihatan semulajadi berpengalaman pengguna, anda mungkin tertanya-tanya bagaimana untuk melanjutkan pengetahuan anda.

Salah satu cara terbaik untuk mendapatkan kepala anda sekitar satu konsep baru DAN memperluaskan pengetahuan anda adalah untuk melanggan, ezine yang baik tetap (surat berita dalam talian) yang membincangkan pelbagai penyakit, pelbagai produk kesihatan semulajadi yang akan membantu menyelesaikan gejala-gejala ini, dan tempat di mana di mana anda boleh membeli, di mana sahaja anda berada di dunia ini.

Salah satu daripada pelbagai yang terbaik produk kesihatan semula jadi adalah ubat-ubatan homeopati. Ini adalah kos rendah yang sangat berkesan, dan mudah untuk digunakan. Anda boleh menggunakan perkhidmatan sebuah homeopati profesional untuk membantu menangani isu-isu yang duduk dalam. Dan anda boleh menggunakan beberapa cara yang sama di dalam keselesaan rumah anda sendiri, menguruskan apa-apa penyakit dari sejuk untuk luka terbakar.

Homeopati adalah satu konsep baru untuk kebanyakan orang. Anda mungkin tidak tahu apa yang ia adalah atau bagaimana ia berfungsi.

Belajar sesuatu yang baru mengambil masa. Cara terbaik adalah untuk belajar sedikit pada satu masa. Dengan cara ini, ia menjadi sebahagian daripada hidup.

Apabila saya menjalankan kelas tentang bagaimana untuk menetapkan rumah, saya menggalakkan peserta untuk berlatih keluarga mereka, di antara kelas-kelas. Kelas berikut sentiasa bermula dengan perbualan teruja bagaimana berjaya usaha mereka telah.

Tidak ada yang cukup menarik kerana mempunyai kejayaan peribadi anda sendiri!

Sudah ada lebih daripada 4,000 ubat-ubatan homeopati yang ada dan ini ditambah kepada setiap hari kerana lebih banyak ubat menjadi gentar. Sebagai prescriber rumah, hanya kira-kira 40 disediakan untuk anda, tetapi itu masih banyak untuk mendapatkan kepala anda sekitar apabila anda tidak tahu banyak!

Daripada semua produk kesihatan semula jadi yang ada, dari herba untuk makanan, homeopati mungkin adalah yang paling sukar untuk newbie, kerana konsep-konsep yang begitu berbeza dari pemikiran arus perdana.

Oleh itu, ia adalah baik untuk mempunyai mentor, untuk membantu membimbing anda melalui mez.

Cabaran adalah cara yang baik untuk meregangkan minda anda, tetapi mereka boleh menjadi hangat apabila anda buntu dan tidak tahu ke mana hendak pergi untuk mendapatkan bantuan.

Semua produk kesihatan semula jadi kira-kira, saya tahu tidak lain homeopati yang boleh berbuat demikian banyak baik apabila anda memilih ubat yang betul, dan tidak membahayakan jika anda membuat kesilapan.

Itu satu tuntutan yang besar.

Saya hanya mahu mengulanginya kerana ia benar-benar adalah mendalam.

Berbuat demikian banyak baik ...

... Dan tidak membahayakan.

Apa yang lain-lain produk kesihatan semula jadi yang boleh membuat tuntutan itu?

Saya mengetahui sedikit sahaja mengenai herba, aromaterapi, kiropraktik (sebagai contoh), selain daripada mereka boleh menjadi indah, dan juga berbahaya di tangan yang salah.

Apa produk kesihatan yang lain boleh membuat tuntutan itu?

Saya tahu sangat sedikit tentang perubatan (dan tidak mahu), selain daripada kebanyakannya bersifat menindas dan kerja-kerja terhadap kuasa penyembuhan sendiri semula jadi badan anda. Ini bermakna ia datang pada harga yang - dua kali.

Sekali sebagai kos kewangan yang tinggi, sekali dalam kesan yang berbahaya pada kesihatan jangka keseluruhan panjang anda.

Pada pendapat saya, tiada apa yang datang dekat dengan homeopati dengan cara yang ia boleh menyelesaikan isu-isu dalam duduk dan gejala-gejala yang lama. Bahagian yang paling sukar adalah bermula. Sebaik sahaja anda telah mencipta momentum ini, perkara yang klik ke tempat semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar