Pemulihan semula jadi pada Bagaimana Teh Hijau Boleh Bantu Anda Live Sihat, Hidup yang lebih panjang

Pemulihan semula jadi pada Bagaimana Teh Hijau Boleh Bantu Anda Live Sihat, Hidup yang lebih panjang

Orang Cina telah diketahui tentang manfaat penurunan berat badan semula jadi sejak zaman purba dan telah menggunakannya untuk merawat segala-galanya daripada sakit kepala untuk kemurungan. Pada masa kini, ada juga kajian saintifik untuk menyokong dakwaan ini.

Manfaat kebanyakannya disebabkan oleh polifenol catechin terkandung di dalamnya. Khususnya, gallate yang kuat antioksidan epigallocatechin (EGCG) mempunyai pelbagai manfaat untuk kesihatan. EGCG menghalang pertumbuhan sel-sel kanser, membunuh sel-sel kanser tanpa merosakkan tisu yang sihat, merendahkan tahap kolesterol LDL, dan menghalang pembentukan darah beku.

Walaupun fakta bahawa 75 peratus lelaki Jepun adalah perokok, mereka mempunyai risiko yang sangat rendah untuk mendapat penyakit jantung. Kajian menunjukkan bahawa EGCG menghadkan kesan-kesan negatif merokok dan diet lemak.

Faedah lain termasuk keupayaan untuk meningkatkan kalori dan metabolisme lemak. Teh hijau juga boleh mencegah kerosakan gigi dan pembentukan kaviti kerana keupayaannya untuk membunuh bakteria itu.

Anda mungkin tertanya-tanya berapa banyak teh hijau anda perlu minum untuk mengalami semua manfaat sihat semula jadi. Beberapa kajian menunjukkan bahawa sehingga sepuluh cawan setiap hari adalah perlu untuk hasil pengalaman.

Walau bagaimanapun, ia tidak betul-betul teh yang paling sedap untuk orang Barat. Ia sudah menjadi sebahagian daripada budaya di Asia Timur tetapi ia akan mengambil masa untuk membiasakan diri bagi orang-orang kita yang tidak membesar meminumnya. Bagi mereka yang tidak menikmati rasa tetapi ingin mengalami manfaat kesihatan teh hijau, apakah cara terbaik untuk mengambilnya?

Dalam usaha untuk ubat semula jadi tanpa perlu membuang waktu sepuluh cawan teh sehari, mencari makanan tambahan yang mengandungi ekstrak teh hijau. Walau bagaimanapun, makanan tambahan yang mengandungi hanya teh hijau akan mempunyai kesan terhad.

Untuk hasil yang optimum, mengambil makanan tambahan yang mengandungi ekstrak lain herba, vitamin, mineral, antioksidan, dan enzim di atas teh hijau.

Apabila semua bahan-bahan yang berlainan digabungkan, mereka bekerja bersama-sama untuk meningkatkan keberkesanan masing-masing. Oleh itu, sambil teh hijau akan menyediakan anda dengan semua manfaat di atas, dalam kombinasi dengan banyak bahan-bahan lain seperti kunyit, vitamin E, asid folik dan kalsium sitrat, anda akan dapat untuk memperbaiki banyak lagi aspek kesihatan anda.

Anda akan mengalami keputusan yang serta-merta selepas mengambil apa-apa makanan tambahan. Anda akan dapat berfikir dengan lebih jelas, mempunyai kulit yang lebih jelas, lebih banyak tenaga, dan sikap yang lebih positif. Mencari makanan tambahan yang mengandungi bahan-bahan bio-aktif bekerja dalam sinergi bersama-sama.

Membuat kesilapan tidak mengenainya. Cara terbaik untuk mengalami thebenefits adalah dengan mengambil makanan tambahan yang menggabungkan ubat semulajadi dengan banyak sebatian lain yang berfaedah.

Mengapa hanya mengalami teh hijau apabila anda boleh mengalami lebih dengan makanan tambahan yang mengandungi lebih daripada teh hanya hijau? Satu tambahan yang mengandungi pelbagai bahan-bahan yang meningkatkan antara satu sama lain akan mengurangkan risiko penyakit degeneratif dan mencegah penuaan sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar