Mengendalikan ADHD Dadah Percuma - Pemulihan Semulajadi Untuk ADHD

Mengendalikan ADHD Dadah Percuma - Pemulihan Semulajadi Untuk ADHD

Masalah kebimbangan ditangani di kalangan pesakit ADHD juga dilema yang sama dihadapi oleh setiap ibu bapa kanak-kanak yang didiagnosis dengan gangguan ini.

The Attention Deficit Hyperactivity Disorder biasa di kalangan tiga hingga lima peratus daripada penduduk jumlah kanak-kanak, adalah gangguan neuro-tingkah laku pemakanan banyak kajian membuktikan. Dalam hal ini, ramai ibu bapa yang bijak menyedari bahawa rawatan anak mereka tidak perlu semestinya bergantung kepada rawatan preskripsi mahal yang mungkin sebenarnya lebih memburukkan keadaan anak mereka.

Atas sebab ini, ramai ibu bapa berfikir yang mempunyai anak-anak yang dikenal pasti dengan tanda-tanda gangguan ADHD, pada masa kini, biasanya tidak melompat segera untuk campur tangan perubatan yang melampau. Sebaliknya, mereka memilih untuk pergi untuk ubat semula jadi untuk ADHD.

Selain daripada bekerja dengan pendidik dan pakar psikologi kanak-kanak untuk membantu melatih tingkah laku kanak ADD, ibu bapa bekerja dengan pelarasan gaya hidup semula jadi anak-anak mereka, khususnya dengan menangani dietnya. Jika tidak, dia bergantung kepada bantuan herba semulajadi yang membuktikan kesan-kesan yang dapat dilihat dalam menangani gejala gangguan ini.

Paling biasa ada ubat semula jadi untuk ADHD yang ditemui di belakang rumah ibu jari green. The St John Wort atau Klamath Weed dikatakan mempunyai komponen yang membantu memperbaiki keadaan ADHD-kanak-kanak. St John Wort mempunyai hypericin, dianathrones dan flavoniods - semua yang bertindak sebagai anti-depressants dalam badan. Ini melegakan kebimbangan dan kegelisahan seorang kanak-kanak. Fresh Lemon Balm, herba aromatik dengan sedikit rasa lemon dikatakan penawar-semua untuk masalah sistem saraf. Ia nampaknya menangani hiperaktif kanak-kanak ADHD. Teh Chamomile, dihancurkan dari bunga tumbuhan, bertindak sebagai relaxant hebat untuk badan ADHD cemas dan resah.

Lebih daripada rawatan tumbuhan herba tawarkan, ia adalah menarik untuk ambil perhatian bahawa mereka boleh didapati di belakang rumah kita jika kita berusaha untuk memupuk taman. Selain itu, mengekalkan kehijauan dalam pagar piket kami mungkin terbukti menjadi aktiviti yang layak kerana ia hanya boleh melepaskan tenaga kanak-kanak hiperaktif yang kita semua mahu membantu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar