Kebimbangan Serangan Penyembuhan Menggunakan Herba Panic Alternatif

Kebimbangan Serangan Penyembuhan Menggunakan Herba Panic Alternatif

Terdapat pelbagai cara untuk merawat gangguan keresahan tanpa mengambil dadah tetapi dalam kes-kes tertentu ubat-ubatan menjadi satu keperluan yang mutlak. Kesan negatif berada di ubat termasuk yang tidak menyenangkan kesan sampingan yang boleh dielakkan dengan memilih keluar untuk herba semulajadi untuk rawatan kecemasan. Ini terutamanya berlaku sebagai rawatan herba kekurangan hartanah ketagihan. Selain daripada ini, rawatan herba adalah murah dan mudah diakses juga.

Pelbagai bentuk herba semulajadi untuk kebimbangan telah ditemui dan berjaya digunakan dan juga untuk menindas tekanan yang dikaitkan dengan kebimbangan. Beberapa herba biasa mula digunakan untuk mengubati keresahan dan kemurungan dibincangkan secara ringkas.

Lemon Balm

Ia mengurangkan tekanan darah kerana ia menenangkan sistem pencernaan dan saraf. Tetapi keberkesanan herba tidak pasti jika diambil secara berasingan. Tetapi, apabila diambil dengan Chamomile, bunga Markisah atau Valerian ia boleh memberikan hasil yang dramatik adalah serangan kebimbangan.

Kava

Penggunaan meluas tumbuhan Kava adalah disebabkan oleh kesan menenangkan dan sedatif mereka. Mereka boleh digunakan sebagai ubat bius.

Passion Flower

Cara semula jadi untuk merawat keresahan kebanyakannya mengingatkan bunga Passion yang kebanyakannya disyorkan untuk orang yang mengalami kebimbangan umum dan kegelisahan disebabkan oleh sifat-sifat sedatif itu. Gegaran, kebimbangan, epilepsi dan tekanan darah yang berlebihan diperangi oleh sifat-sifat menenangkan. Bunga ghairah juga antidepresan yang berlaku secara semula jadi dan ubat penahan sakit juga.

Chamomile

Tindakan yang langsung kepada bahan kimia tekanan di dalam otak disebabkan oleh kesan tranquilizing adalah alasan bagi mengingati Chamomile sebagai agen anti-keresahan. Keindahan dalam mengeksploitasi herba semula jadi adalah penggunaannya dalam pelbagai bentuk. Sebagai contoh, sebagai bahan dalam mandian herba dan teh yang dibuat daripada daun.

Lavender

Populariti Lavender sebagai alternatif kepada bunga Markisah dalam rawatan kebimbangan adalah berkenaan dengan kesan menenangkan di dalam badan. Herba semula jadi tertentu untuk rawatan kecemasan sedang berkembang pesat dalam merawat serangan panik. Juga digunakan dalam bentuk tonik untuk sistem saraf yang stabil.

Ginkgo Biloba

Tumbuhan ini dikenali sebagai salah satu herba yang paling lama. Ia mengurangkan tekanan dan kebimbangan dan, menggalakkan perasaan yang lebih baik dengan meningkatkan bekalan oksigen ke otak.

Gambaran Keseluruhan

Terdapat herba lain yang berguna seperti Rhodiola, Bacopin, Dandelion boleh merawat keresahan apabila diambil dalam kadar yang tepat dan dengan dos yang betul. Anda boleh memilih mana-mana herba semulajadi untuk rawatan kecemasan dan mengurangkan gejala serangan kebimbangan. Walau bagaimanapun, adalah untuk ingat bahawa mengambil herba ini secara berasingan boleh menjadi tidak berkesan sebagai gabungan beberapa herba mengikut kadar yang sesuai. Ia juga adalah berbahaya untuk mengambil herba ini tanpa pengetahuan yang mencukupi dalam menyediakan ubat-ubatan daripada herba ini. Walaupun semua herba mempunyai nilai perubatan, pengambilan seimbang herba ini boleh secara optimum berkesan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar