Cleanse Colon - Berapa Banyak Adakah Anda Tahu?

Cleanse Colon - Berapa Banyak Adakah Anda Tahu?

Kolon ini merupakan salah satu organ yang terbesar dan paling kompleks dalam badan. Ia mengandungi sejumlah besar saraf dan mudah memberi kesan kepada bahagian-bahagian badan yang paling jika tidak berfungsi dengan betul. Colon bertanggungjawab untuk penghapusan pembaziran dalam bentuk najis. Salah satu fungsinya adalah penyerapan nutrien makanan dan air. Apabila kolon tidak berfungsi dengan baik atau dipengaruhi, bahan-bahan buangan dan toksin yang telah tinggal di sana akan diserap semula oleh sistem dan boleh membawa kepada masalah yang lebih serius seperti keracunan toksik atau autointoxication. Pengumpulan tahi di dalam usus adalah penyebab biasa sembelit dan pengumpulan bakteria berbahaya dan yis.

Pakar kesihatan menentukan bahawa langkah pencegahan adalah perlu untuk mengekalkan fungsi baik kolon. Kerana ada pembersihan kaedah yang terbukti selamat, berkesan dan bermanfaat, ada orang lain malangnya ramai yang tidak selamat dan sangat mahal.

Memilih Colon Cleanse Kaedah

Penggunaan Julap. Ini boleh didapati dalam minyak kastor, senna dan lidah buaya minyak. Ini menghasut usus dan kolon kecil otot untuk menolak sisa tahi lebih cepat dengan meningkatkan kandungan air di dalam usus kecil atau menghalang jumlah air yang diserap oleh usus besar. Julap boleh mengurangkan dan mencegah sembelit tetapi juga mempunyai kelemahan itu. Oleh kerana potensi, ia boleh menghasut cirit-birit yang akan menyebabkan dehidrasi pada seseorang dengan kekurangan pengambilan cecair. Julap juga boleh menyebabkan kekejangan usus dan jangka panjang penggunaan secara intensif boleh merosakkan usus besar.

Penggunaan Enema. Enema adalah sangat popular dan boleh dilakukan di rumah. Mereka diperbuat daripada gabungan air dan minyak yang diselitkan melalui dubur, proses ini adalah sama seperti hidroterapi kolon. Penyerapan air dan minyak menyebabkan pengecutan otot kolon dan memulakan pergerakan usus. Membersihkan kolon enema mengandungi air, pudina, kemenyan atau minyak Adas.

Hidroterapi kolon. Ini dikenali juga sebagai Pengairan Colon. Dalam kaedah ini, air yang ditapis panas diselitkan kepada seseorang melalui dubur untuk mengusir segala bentuk sisa kedua-dua longgar dan keras, berpaut dan terapung dari dinding usus dan kolon. Apabila air yang disuntik ke dalam orang yang ia menyebabkan otot usus besar dengan kontrak menolak najis keluar melalui hos yang perlu dibuang dalam sistem sisa tertutup.

Pembersih berasaskan oksigen atau organik Pembersihan Colon. Kaedah ini menggunakan penggunaan gas oksigen dalam pembersihan kolon semua bahan toksik. Ia melibatkan peningkatan tahap semasa oksigen dalam darah dan sel-sel. Ini memberikan mereka keupayaan untuk menjalankan tugas mereka dengan lebih berkesan di samping menjalankan latihan detox bahawa ia diperlukan untuk. Ini terbukti berkesan dalam meningkatkan kesihatan umum individu dan yang lebih penting, menghilangkan semua bahan-bahan toksik yang bermastautin di dalam kolon.

Bowtrol Cleanse Colon. Bowtrol membersihkan kolon adalah pembersih kolon herba yang menggunakan bahan-bahan semulajadi termasuk julap semulajadi seperti Cascara Sagrada, Bentonit Clay, dan Senna, pembersih usus seperti Turki Rhubarb, Slippery Elm, dan Thyme Oil Powder yang membantu mengepam keluar sisa tahi keras. Ia juga telah Wormseed dan Ulas untuk memerangi organisma yang tidak diingini dan parasit dari saluran penghadaman. Bowtrol Colon Cleanse adalah sistem yang paling mudah untuk digunakan dalam ini zaman moden.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar